1.1. Ведення діяльності ТОВ Вілкрафт(надалі -Вілкрафт ) передбачає обробку персональних даних користувачів послуг поштового зв’язку, її контрагентів та працівників. Вілкрафт визначає пріоритетним обов’язком здійснювати обробку персональних даних виключно на підставах та у порядку, визначених законодавством України.
1.2. Завданням Політики загальних засад обробки персональних даних ТОВ Вілкрафт (надалі – Політика) є забезпечення належного рівня доступності, прозорості та процесу обробки персональних даних у ході ведення Вілкрафт господарської діяльності.
1.3. Політика розроблена відповідно до Конституції України, законів України «Про захист персональних даних»; «Про поштовий зв'язок»; «Про інформацію»; «Про доступ до публічної інформації»; ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», ДСТУ ISO/IEC 27002:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту. Звід практик щодо заходів інформаційної безпеки», прийняті наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 № 193 (із змінами), Типового порядку обробки персональних даних, затвердженого наказом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 08.01.2014 № 1/02-14, інших актів законодавства; Політики конфіденційності в ТОВ Вілкрафт, затвердженої наказом ТОВ Вілкрафт від 14.05.2018 № 584 та інших внутрішніх нормативних документів товариства.
1.4. У цій Політиці терміни вживаються у значеннях викладених у законах України «Про захист персональних даних», «Про інформацію», «Про поштовий зв’язок», Правилах надання послуг поштового зв’язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.2009 № 270 (із змінами).
2. Сфера застосування та термін дії Політики
2.1. Політика є обов’язковою до застосування в Вілкрафт в рамках процесу обробки персональних даних та поширюється на всі структурні підрозділи Вілкрафт.
2.2. Термін дії Політики не обмежується. Вілкрафт має право вносити зміни до Політики, про що інформує шляхом розміщення оновленої версії на офіційному веб-сайті Вілкрафт http://www.wheelcraft.com.ua (далі — веб-сайт).
3. Мета обробки персональних даних
Метою обробки персональних даних Вілкрафт є надання якісних послуг поштового зв’язку користувачам послуг поштового зв’язку (суб’єктам персональних даних), обробка інформації, що становить профіль споживання послуг, врегулювання питань у сфері трудових правовідносин та при веденні господарської діяльності у порядку, визначеному законодавством.
4. Принципи обробки персональних даних
4.1. Прозорість організації процесу обробки персональних даних Політика оприлюднюється на офіційному вебсайті Вілкрафт. Підставами для обробки Вілкрафт персональних даних є:
згода суб’єкта персональних даних на їх обробку;
правочин, стороною якого є суб’єкт персональних даних, або який укладено на його користь;
виконання обов’язків Вілкрафт, які передбачені законодавством;
захист законних інтересів Вілкрафт, окрім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб’єкта персональних даних у зв’язку з обробкою його даних переважають такі інтереси.
Терміни обробки та зберігання персональних даних визначаються з урахуванням особливостей процесів послуг поштового зв’язку, аналізу якості надання таких послуг.
4.2. Доступність персональних даних
Персональні дані є доступними для суб’єкта цих даних і доступ до них надається в порядку передбаченому законодавством про захист персональних даних.
4.3. Згода суб’єкта персональних даних
Вілкрафт здійснює обробку персональних даних суб’єктів персональних даних з метою надання їм послуг поштового зв’язку на підставі дозволу на обробку персональних даних, наданого відповідно до Закону України «Про поштовий зв’язок» для здійснення своїх повноважень та для виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних. Суб’єкт може добровільно надати Вілкрафт згоду на обробку його персональних даних з метою отримання рекламно-інформаційних матеріалів або іншою визначеною Вілкрафт метою. Згода суб’єкта на обробку його персональних даних повинна бути добровільною та інформованою. Згода може надаватися суб’єктом у письмовій або електронній формі, що дає змогу зробити висновок про її надання. Документи (інформація), що підтверджують надання суб’єктом згоди на обробку його персональних даних, зберігаються Вілкрафт впродовж часу обробки таких даних. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних, наданої Вілкрафт на обробку цих даних, або відповідно до вимог законодавства.
5. Особливості обробки та визначення персональних даних
5.1. Види обробки персональних даних
Персональні дані в Вілкрафт обробляються з використанням засобів автоматизації, або без використання таких засобів, з урахуванням особливостей процесів надання послуг поштового зв’язку та рівня автоматизації таких процесів. Порядок обробки, захисту та доступу до персональних даних при різних видах обробки визначаються окремими внутрішніми нормативними документами товариства.
5.2. Визначення суб’єктів персональних даних у разі використання вебресурсів Вілкрафт Користувачі, що використовують веб-ресурси Вілкрафт, є суб’єктами персональних даних виключно з дати їх реєстрації на вебресурсі та надання згоди на обробку їх персональних даних.
5.3. Обробка персональних даних суб’єктів, які отримують послуги поштового зв’язку Юридичні особи не є суб’єктами персональних даних. Обробка персональних даних користувачів послуг поштового зв’язку (фізичних осіб) здійснюється відповідно до цієї Політики та законодавства.
5.4. Використання інформації суб’єкта персональних даних
Інформація, отримана від користувача послуг поштового зв’язку (суб’єкта персональних даних), використовується для:
створення облікового запису користувачем послуг поштового зв’язку, що використовує інформаційні ресурси (веб-ресурси) Вілкрафт;
надання послуги або функції, яку замовив користувач;
зв’язку з користувачами з метою інформування про персоналізовані унікальні пропозиції та акції Вілкрафт;
оцінки та аналізу попиту на ринку, продуктів та сервісів, що надаються Вілкрафт;
ефективного клієнтського обслуговування;
забезпечення оновлення і технічної підтримки послуг, у т. ч. мобільного застосунку;
інших цілей в обсязі, достатньому для якісного надання послуг Вілкрафт.
5.5. Обмеження щодо подальшої передачі (поширення) персональних даних
Вілкрафт передає інформацію отриману від користувачів послуг поштового зв’язку (суб’єктів персональних даних) в рамках надання послуг третім особам з метою належного виконання своїх обов’язків, відповідно до вимог законодавства, та персоніфікованого повідомлення користувачів за відповідними послугами з метою їх покращення та поінформованості таких користувачів. Передача персональних даних можлива виключно на договірній основі за умови належного їх зберігання та захисту третьою особою та/або розпорядником, а також чіткого визначення її/його відповідальності за забезпечення належного захисту при обробці персональних даних за виключенням випадків прямо передбачених законодавством. У договорі також визначається склад персональних даних, що передаються, спосіб та мета їх обробки, комплекс організаційно-технічних заходів із захисту, що вживатимуться третьою особою (розпорядником). Передача персональних даних іноземним суб’єктам відносин з метою обробки за кордон здійснюється з дотриманням умов, визначених у ст. 29 Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон). Передача персональних даних третім особам в рамках надання послуг поштового зв’язку, здійснюється у порядку, визначеному договірними зобов’язаннями Вілкрафт. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних. Поширення Вілкрафт персональних даних без згоди суб’єкта або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
6. Права та обов’язки суб’єкта персональних даних
6.1. Права та обов’язки користувача послуг поштового зв’язку — суб’єкта персональних даних Суб’єкт персональних даних має право на отримання інформації про порядок обробки своїх персональних даних, а також інші права, визначені у статті 8 Закону. Суб’єкт персональних даних зобов’язаний діяти відповідно до вимог законодавства. Вілкрафт не несе відповідальності за порушення користувачем послуг поштового зв’язку законодавства про захист персональних даних, у т.ч. поширення ним персональних даних осіб, від імені та в інтересах яких ним отримуються послуги поштового зв’язку.
6.2. Право на внесення виправлень, знищення або блокування доступу до персональних даних
Суб’єкт персональних даних має право на безоплатне виправлення або вилучення (повністю або частково) відомостей про нього в інформаційних системах Вілкрафт, в електронних версіях баз даних інформаційно-довідкових служб Вілкрафт відповідно до порядку, що визначається Вілкрафт, у випадку, коли вони є невірними, недоцільними чи надмірними або їх зберігання здійснюється понад час, необхідний для надання відповідних послуг. Якщо вилучення таких даних є технічно не можливим або не передбачене законодавством, то такі дані захищаються від їх обробки шляхом блокування доступу до них або іншим технічно можливим шляхом.
6.3. Право доступу до персональних даних Суб’єкт персональних даних має право на безоплатний доступ до даних про себе відповідно до порядку, що визначається Вілкрафт. Суб’єкт персональних даних має право на звернення із запитом щодо доступу до своїх персональних даних. Запит оформлюється відповідно до статті 16 Закону. Вілкрафт здійснюються необхідні заходи для з’ясування всіх обставин, викладених у запиті.
6.4. Оскарження рішення про відстрочення або відмову в доступі до персональних даних Оскарження рішення про відстрочення або відмову в доступі до персональних даних здійснюється відповідно до статті 18 Закону.
6.5. Відкликання згоди на обробку персональних даних
Суб’єкт персональних даних має право відкликати згоду на обробку персональних даних шляхом подачі письмового звернення. У разі відкликання згоди на обробку персональних даних, що була надана при реєстрації у особистому кабінеті веб-ресурсу Вілкрафт, такий особистий кабінет підлягає видаленню.
7. Обробка та захист персональних даних
7.1. Обробка та захист персональних даних Вілкрафт ґрунтується на основі ризик-орієнтованого підходу для попередження, виявлення та усунення загроз несанкціонованого доступу до персональних даних та/або незаконної їх обробки.
7.2. Вілкрафт зобов’язується забезпечити захист персональних даних, які обробляються в рамках надання послуг поштового зв’язку відповідно до вимог законодавства, а також до положень цієї Політики.
7.3. Генеральним директором Вілкрафт визначаються особи та/або структурні підрозділи, які відповідальні за захист персональних даних, відповідно до законодавства та цієї Політики.
7.4. Обов’язки структурного підрозділу/особи, відповідальної за організацію роботи, пов’язану із захистом персональних даних при їх обробці, визначаються у посадових інструкціях та положеннями, іншими нормативними документами.
7.5. Вілкрафт співпрацює з органами державної влади, посадовими особами, відповідальними за захист персональних даних в Україні, відповідно до вимог законодавства. Ця Політика є доступною для ознайомлення користувачам послуг поштового зв’язку (суб’єктів персональних даних) та розміщається на офіційному веб-сайті Вілкрафт.
Публічний договір-оферта про надання послуг
Умови та правила надання послуг Цей документ є Офіційною пропозицією сервісного центру Wheelcraft.com.ua в особі ТОВ “Вілкрафт” (далі – Виконавець), адресованим необмеженому колу осіб, укласти Договір на умовах Публічної оферти (відповідно до статей 633, 641 та гл. 63 Цивільного кодексу України) про надання послуг на нижчевикладених умовах (надалі - Договір). Відповідно до статей 641, 642 Цивільного кодексу України, у разі прийняття викладених нижче умов, фізична особа, яка акцептує цю оферту, стає Замовником, а Виконавець та Замовник спільно — Сторонами цього договору. Договір має юридичну силу відповідно до Цивільного кодексу України та є рівносильним договору, підписаному сторонами. У зв'язку з викладеним вище, уважно прочитайте текст цієї публічної оферти та ознайомтесь з умовами надання послуг. Якщо Ви не погоджуєтесь з будь-яким пунктом оферти, Виконавець пропонує Вам відмовитися від використання послуг.
1. ТЕРМІНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ДОГОВОРІ 1.1. Публічна оферта — пропозиція Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована невизначеному колу фізичних осіб укласти цей Договір на певних умовах. 1.2. Сайт виконавця — веб-сайт в мережі Інтернет за адресою wheelcraft.com.ua, який є джерелом інформування Замовника. 1.3. Акцепт - повне, безумовне та беззастережне прийняття Замовником умов Публічної оферти, цього Договору та правил надання послуг. Акцепт може бути здійснений одним із способів, передбачених пунктом 5 цього Договору. 1.4. Замовник - фізична особа, яка прийняла Публічну оферту Виконавця, викладену в цьому Договорі. 1.5. Пристрій - виріб, наданий Виконавцю Замовником для ремонту. 1.6. Заявлена несправність – несправність Пристрою, заявлена Замовником. 1.7. Діагностика - Виявлення причин Заявленої несправності. 1.8. Ремонт – усунення Заявленої несправності. 1.9. Гарантійний ремонт — безоплатний ремонт Пристрою у разі повторного прояву несправності. 1.10. Гарантійний термін - термін, зазначений в акті приймання-передачі виконаних робіт, протягом якого може бути виконаний гарантійний ремонт. Кожна виконана робота та встановлена деталь має свій індивідуальний гарантійний термін. 1.11. Перевізник - ТОВ "Нова пошта", що є експедитором і надає послуги з доставки Пристрою між Замовником та Виконавцем.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 2.1. Цей договір є публічним договором (надалі — Договір), який вважається укладеним між Виконавцем, з одного боку, та Замовником, з іншого, з моменту Акцепту всіх без винятку умов і положень цього Договору, а також додатків до нього. 2.2. Замовник надає Виконавцю Пристрій та достовірну інформацію, необхідну для ідентифікації Замовника та визначення причин Заявленої несправності. 2.3. Виконавець проводить Діагностику Пристрою, повідомляючи за допомогою телефонного зв'язку або електронної пошти або іншим, узгодженим усно із замовником способом, Замовнику причину несправності та попередню вартість її усунення. 2.4. У разі отримання згоди Замовника на проведення Ремонту Пристрою Виконавець виконує ремонтні роботи, необхідні для усунення Заявленої несправності, якщо це можливо. 2.5. Замовник зобов'язується протягом 30 днів з моменту закінчення Ремонту, про який Виконавець зобов'язується повідомити Замовника по телефону, електронній пошті або через смс повідомлення, прийняти та оплатити вартість послуги згідно з актом приймання-передачі, який є невід'ємною частиною цього договору.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН 3.1. Замовник має право: 3.1.1. Користуватися послугами Виконавця за умов цього Договору. 3.1.2. Вчасно отримувати необхідну інформацію від Виконавця за результатами проведення діагностики та ремонту. 3.1.3. Отримати від Виконавця акт приймання-передачі зі звітом про виконані ремонтні роботи та встановлені комплектуючі. 3.1.4. Вимагати від Виконавця виконання Гарантійного ремонту у випадку, якщо Заявлена несправність не була усунена або виявилася повторно протягом Гарантійного терміну. 3.1.5. Вимагати повне або часткове повернення коштів у випадку, якщо Виконавець не усунув Заявлену несправність або вона виявилася в період Гарантійного терміну, як описано на Сайті Виконавця. 3.1.6. Відмовитися від послуг Виконавця, сплативши вартість діагностики як описано на Сайті Виконавця. 3.2. Замовник зобов'язується: 3.2.1. Надавати повну та достовірну інформацію, необхідну для ідентифікації Замовника та визначення причин Заявленої несправності. 3.2.2. Не порушувати вимог Договору та чинного законодавства. 3.2.3. Прийняти та оплатити послуги, надані Виконавцем відповідно до умов Договору. 3.2.4. Сплатити вартість Діагностики, як описано на Сайті Виконавця у разі відмови від послуг Виконавця. 3.3. Виконавець має право: 3.3.1. Залучати третіх осіб надання послуг Замовнику, які мають необхідну кваліфікацію для надання конкретного виду послуги. 3.3.2. Використовувати надану Замовником інформацію для виконання умов цього Договору. 3.3.3. Відмовити Замовнику у наданні послуг та розірвати Договір в односторонньому порядку, якщо Виконавець не може надати потрібну послугу в повній мірі. 3.3.5. Тимчасово призупинити надання Замовнику послуг за Договором з технічних, технологічних чи інших причин, що перешкоджають наданню послуг, на час усунення таких причин. 3.3.5. Утилізувати пристрій, якщо Замовник протягом 30 днів не здійснив оплату послуг згідно з актом приймання-передачі. 3.4. Виконавець зобов'язується: 3.4.1. Забезпечувати Замовнику можливість отримання послуг належної якості відповідно до цього Договору. 3.4.2. Надавати Замовнику послуги з урахуванням положень Закону України "Про захист персональних даних".
4. ВАРТІСТЬ І ОПЛАТА ПОСЛУГ 4.1. Загальні положення 4.1.1. Вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, визначається у національній валюті України та вказується на Сайті Виконавця. 4.1.2. Ціна надання послуг визначається Виконавцем після виконання Діагностики та не може бути змінена після повідомлення Замовника без погодження з ним. 4.1.3. При Акцепті Замовником умов цього Договору Замовник погоджується з ціною за надання послуги, вказаною на Сайті Виконавця. 4.2. Оплата послуг 4.2.1. Оплата Послуги може здійснюватися одним з наведених нижче способів на вибір Замовника: 4.2.1.1. Готівкою або банківською карткою в одному з підрозділів сервісного центру, зазначених на сайті Виконавця. 4.2.1.2. Готівкою або банківською картою в одному з підрозділів Перевізника, якщо Акцепт Договору був проведений шляхом надсилання Пристрою Замовником через Перевізника. 4.3. Замовник може отримати Пристрій лише після 100% (стовідсоткової) оплати послуг Виконавця. 4.4. Після здійснення оплати Виконавець зобов'язується надати Замовнику акт приймання-передачі зі звітом про виконані роботи та встановлені комплектуючі з печаткою сервісного центру.
5. АКЦЕПТ ОФЕРТИ 5.1. Акцепт оферти створює Договір між Виконавцем та Замовником. 5.2. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник тим самим від свого імені висловлює свою згоду з тим, що ці умови не обмежують його законні права. 5.3. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови Договору у повному обсязі без можливості внесення до них будь-яких змін. 5.4. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови виконання Ремонту Пристрою, зазначені на Сайті Виконавця, які є невід'ємною частиною цього Договору. 5.5. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови гарантійного обслуговування, зазначені на Сайті Виконавця, які є невід'ємною частиною цього Договору. 5.6. Акцепт оферти проводиться Замовником шляхом виконання однієї з наступних дій: 5.6.1. Угоди Замовника з умовами та правилами надання послуги шляхом підписання акта прийому при оформленні Пристрою в одному з підрозділів сервісного центру, зазначених на сайті Виконавця;
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 6.1. Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України. 6.2. Сторони не відповідають за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно відбулося не з їхньої вини. Сторона вважається невинною, якщо доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання. 6.3. Сторони не несуть відповідальність одна перед одною за непрямий збиток (зокрема за недоотриманий прибуток). 6.4. Сукупна відповідальність Виконавця за Договором обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником Договору. 6.5. Не вступаючи у суперечність із зазначеним вище, жодна із Сторін не несе відповідальності за порушення умов Договору, якщо таке порушення спричинене дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади (в т.ч. прийняття правових актів) , пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні лиха, відсутність електроенергії та/або збої роботи комп'ютерної мережі, страйки, громадянські заворушення, заворушення, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Виконавцем Договору.
7. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВИКОНАВЦЯ 7.1. Виконавець не несе відповідальності за достовірність персональних даних Замовника. 7.2. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої послуги результатам, які очікував і хотів отримати Замовник при зверненні за наданням відповідної послуги, не є фактом надання такої послуги неналежної якості. 7.3. Виконавець може нести матеріальну відповідальність у розмірі здійсненого платежу і у разі, якщо Заявлена несправність була усунена чи виявилася протягом гарантійного терміну. 7.4. Виконавець не несе відповідальності за тимчасову зупинку у наданні послуг, спричинену технічними перебоями у роботі обладнання, програмного забезпечення та/або роботі провайдерів зв'язку. При цьому Виконавець зобов'язується вживати розумних заходів для запобігання таким перебоям.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 8.1. Цей Договір регулюється чинним законодавством України незалежно від того, де знаходиться Замовник послуги. 8.3. Виконавець зберігає конфіденційність даних та інформації, отриманих від Замовника, під час укладання Договору або під час його виконання та може їх поширити виключно у порядку та випадках прямо передбачених чинним законодавством України та/або Договором. 8.4. Виконавець має право, а Замовник надає безумовну згоду на зберігання та обробку, у тому числі автоматизовану, будь-якої інформації, що стосується персональних даних Замовника з метою, пов'язаною з виконанням цього Договору та наслідків його виконання або невиконання. Замовник надає Виконавцю свою згоду на обробку всіх його персональних даних без обмеження терміну зберігання та терміну обробки персональних даних.
9. Публічний договір-оферта про надання послуг 9.1. Виконавець залишає за собою право будь-коли в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору. 9.2. Усі зміни до цього Договору публікуються на Сайті Виконавця. 9.3. Усі зміни до цього Договору набирають чинності з моменту їх опублікування на Сайті Виконавця. 9.4. Усі Додатки до Договору є його невід'ємними частинами цього Договору та є обов'язковими для їх виконання та дотримання.
10. Публічний договір-оферта про надання послуг 10.1. Усі спори та спори, які можуть виникнути у процесі надання послуг Виконавцем, у зв'язку з прийняттям, виконанням та/або порушенням положень цього Договору та всіх додатків до них регулюються шляхом переговорів Сторін. 10.2. Усі претензії, пов'язані з виконанням цього Договору, приймаються Виконавцем у будь-якій зручній для Замовника формі. 10.3. У разі неотримання від Замовника претензії в період Гарантійного терміну зобов'язання Виконавця вважаються належним чином виконаними. 10.4. До відносин сторін, що випливають із прийняття та виконання цього Договору та всіх додатків до нього, застосовуються чинні норми та положення законодавства країни місцезнаходження Виконавця.